tanneke.reismee.nl

Foto Hertel jaarverslag

Nog even heel snel, want de foto's stonden er al op alleen het verhaal nog niet!! Ik was benaderd om in het Hertel jaarverslag een quote te geven en daar heb ik een aantal weken geleden een telefonisch interview voor gedaan. Mark (directeur) had me opgegeven kennelijk!!!

Vervolgens kreeg dat nog een staartje!! Er moest ook een foto bij van medewerkers in Hertel-landen dus dachten ze ook aan mij! En zo heb ik dus afgelopen maandag een fotoshoot gehad. Nadeel was dat ik de shoot, de art direction en de betalingen ook allemaal nog even mocht regelen. Oja en er moest nog iemand op de foto van het AMBHertel kantoor in Abu Dhabi, of ik dat ook nog even wilde coordineren. Druk geweest dus, maar volgens mij mag het resultaat er wel zijn. De foto van Raghu Veer en Lee Thompson (Country Manager van AMBHertel - tak Industrial Services)ben ik ook nog even bijgezet, maar dat was een test. Ik wil wel testen hahaha....

Verder had ik aangegeven met Peter op de foto te willen, want hij zit hier tenslotte al 4 jaar te bikkelen in de zandbak en ik nog maar 5 maanden... Dus zo is het uiteindelijk gekomen dat ik in mijn sexy rode Hertel overall en dito helm op de foto sta!

Oja en alsof dat nog niet genoeg was... Hertel Defence&Offshore wilde meer exposure in de bladen en in ons MT hadden ze bedacht dat ik maar ge-interviewed moest worden voor de Maritieme en Offshore Cariere krant in het stukje Proffesional! Ook toegezegd en toen ik mezelf even kort (nou ja, je kent me.. was minimaal 1 A4) introduceerde aan de Hertel communicatie afdeling waren ze helemaal lyrisch. Was wel heel erg leuk.. vragen wat mijn achtergrond was, of ik iets met de maritieme wereld had en hoe die mannenwereld was... Helemaal gaaf.... dus even afwachten wanneer ik daarvoor een interview krijg.

Maar ik zal Hertel eens een exposure-toeslag gaan vragen en inmiddels ben ik op zoek naar een goede manager.... hahaha!! Geintje! Maar ik moet zeggen na al dat harde werken afgelopen jaar is dit wel een geweldig compliment om te krijgen natuurlijk....

Eej, ik ga gauw verder hier... zijn jullie ook daar weer van op de hoogte....

xxx Tanja

PS ik zoek nog een artiestennaam.. ;-)

Reacties

Reacties

Bee

Wat denk je van: "HertelTanja" Of: "HertelTee"
Klinkt goed!!!

Tanja

hahaha... vind Hertel-Tee wel een goeie of Sjeikie-T..
Erg crea bea meiden ;-)

Auntie M

Is Hanja een optie??? :-D Of toch maar niet? Hahahaaaaa

Tanja

Ik kom nie meer bij.. Hanja.. ja doei!!! LOL

Dave

HERTEE is ook nog een optie, spring in de woestijn (ze hebben daar geen velden) en ik bied me wel aan als manager. Kan ik me ook een snoepreisje die kant op veroorloven.

Anne

Tot over een paar dagen.

Liefs Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!