tanneke.reismee.nl

23/08 tm 31/08 Nederland in vogelvlucht

Een klein weekje thuis en die week is voorbij gevlogen!! Hier in vogelvlucht een paar van de hoogte en dieptepunten:

Meteen bij thuiskomst in de avond uiteten voor Mara's verjaardag!! Heerlijk op het terras in Eersel gegeten bij ENOF! Was meteen ook de laatste dag mooi weer volgens mij!!!

Volgende dag was ik al om 5uur wakker (das dan dus een dieptepunt he) door die verrekte jetlag met als gevolg dat ik overijverig om kwart voor 7 op kantoor in Rotterdam zat. Daar heel de dag van alles over mijn bureau gehad en uiteindelijk doorgereden naar Vlissingen. Alsof ze het zo gepland hadden vertrok daar het project waar ik aan had gewerkt voor Heerema! Leuk om daar weer wat mensen te spreken en om zo'n gevaarte waar je ruim een half jaar aan hebt gewerkt in 15minuten van de kant af ziet vertrekken.

Op donderdagavond PSV-FC Ried en met een dikke vette winst van mijn clubbie een top avondje, ik vrat bijna mijn stoel op van blijdschap!! Daarna nog een borrel gedaan bij De Gaper, maar uiteindelijk ging het licht vroeg uit bij mij. Vrijdag dagje thuisgewerkt (weer zo'n dieptepunt hahaha) en op zaterdag lekker wezen sporten met Lee (met bodypump de nodige squads, cling&press en weet ik wat nog meer gedaan) en in de middag een volgende hoogtepunt: Emma en Nola kwamen logeren wat paps en mams hadden weer eens een feestje! Meiden wat eten we: PANNEKOEKEN... Heel gezellig pannekoeken gebakken en brownies gemaakt en om 22uur met zijn 3-en mijn bed in. Veel te laat natuurlijk voor ze, maar wel gezellig! En Nola's eerste woorden in de ochtend: tante Tanja, gaan we nu brownies eten? Couchie couchie hahaha!

Zondagmiddag weer een sportief hoogtepuntje en dan doel ik niet op Health City maar op weer een flinke winst voor PSV, dit keer was Excelsior lijdend voorwerp en... 11 goals gezien in 4 dagen, jihoeee!

De rest van de week is voorbij gevlogen met als dieptepuntje natuurlijk dat pap weer in het ziekenhuis was opgenomen. Was al de 3de keer in 6 weken en voelde zich erg beroerd. Dus daar ben ik, zoals het een goede dochter behoord te doen, 3 keer geweest in de middagen die me nog restte in Nederland! Wat, met 6 van die oude mannen op een kamer, ook wel weer dolle boel was!!! Verder is het beperkt gebleven tot de dingen die moesten en heb ik met name mam en Mara veel te weinig kunnen zien. Das wel echt een punt voor oktober!! Dus kiek maar uit hahaha!!!

Reacties

Reacties

Sabine

In vogelvlucht inderdaad. Maar vooral doorrrgaan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!