tanneke.reismee.nl

A perfect Sunday and Metromannen

Picture this: ik zit nu in de villa van de mannen in de achtertuin met mijn laptop eindelijk eens even tijd maken om al mijn verhalen weer aan het papier toe te vertrouwen. Frans staat binnen zijn was op te hangen en ik heb net Pieter gezien: die staat - al Angels van Robbie Williams zingend - zijn kamer te poetsen. En niet met de Franse slag maar gewoon bed van de muur en al! Ze hebben een poets hier maar hij doet dit ook nog eens zelf iedere week! Jan zit hier buiten bij mij de krant te lezen op de Ipad . Ik heb net ff een bakkie thee gezet (wat hier normaal gesproken voor me wordt gedaan) dus kan aan de slag! Het is even over 12 en ik was hier om half 10. Eerst even een poging gewaagd om te sporten maar dat liep alles behalve soepel. Heb een blessure aan mijn linker kuit dus lukte me niet om mijn kilometers weg te lopen op de loopband en de crosstrainer. Beetje krachttraining gedaan (lees: een heel slap aftreksel van mijn gebruikelijke les bodypump met Sjoerd en Lee op de zondagochtend) en toen maar weer naar de villa. Net even de Grazia zitten lezen en ben er achter dat het duurste huis van de VS (85 mio dollar) is gekocht door Ecclestone (die van de formule 1) voor zijn dochter. Was voor mij nieuws maar mijn metromannen hadden dat ALLANG gelezen in het AD op internet!! Hahaha...

Rest van de dag gaat denk ik besteed worden aan beetje chillen hier, bezoekje aan de SPA hoop ik en misschien nog wel wat zon. Das hier dan weer hetzelfde als in Dubai en Nederland: zodra je 1 (ja je leest het goed: EEN) vrije dag in de week hebt, gaat die gepaard met dikke vette wolken en regenbuien zo hier en daar! Mooi mijn kleurenschema naar de kl....! Over de temperatuur hoor je me niet klagen hoor: altijd 30 tot 35 graden en vochtig dus zweet me wezenloos, maar die zon. Dus vrees dat ik beetje pips thuis ga komen.

Gisteren ook heerlijk dagje gehad. Oke, het was zaterdag en heb gewerkt tot uurtje of 16! Is mijn favo dag om te werken. Lekker relaxed en vanmorgen had secretaress Giri boodschappen gedaan voor al het bezoek van komende week (Electrical Engineer Ruud komt en onze MD Peter). Verder had ze ook een schoenenkastje gekocht wat nu officieel geopend is, onder luid gejoel van die meiden: in Malaysia is het normaal om bij de deur de schoenen uit te doen. Resultaat: kapotte sokken en stinkvoeten, maar het is een teken van respect hebben voor elkaar. Dus ik h ad voorgesteld om dat bij ons op kantoor ook te doen. Giri had daad bij woord gevoegd en een kastje gekocht. Ik schopte eigenlijk altijd al mijn hakken uit onder mijn bureau, maar nu mag het officieel! Na het werk had ik niet echt zin om boodschappen te doen, dus ben ik lekker naar huis gegaan!! Om te skypen!! Het was druk gisteren, maar zooooo gaaf om iedereen weer te zien en te spreken. Fijn om te horen dat mam en Mara allebei nog steeds gestopt zijn met roken! Heel knap, ik ben trots!!! En met Sabine natuurlijk even alle weekend avonturen besproken die ik momenteel moet missen en gehoord dat mam op zondag heerlijk aan de rose en bitterballen gaat op het hockeyveld!! Beetje aanmoediging de eerste wedstrijd van het jaar is altijd fijn!

Inmiddels was het uurtje of half 8 en werd abrupt in een gezellig gesprek gestoord toen de mannen voor de deur stonden. Kwamen eten bij mij. En hoewel ik met mijn grote mond had gezegd wel een keer te koken, waren de restaurants bij mij in de buurt een veel beter alternatief. Voor max 10euro heb je inclusief een wijntje of biertje heerlijk gegeten. Dus dat zou het worden. Maar eerst een fles heerlijke witte wijn opgeslobberd bij mij en nog even geskypt met Sabine. Die had Ellen en Rins inmiddels in de achtertuin zitten en die zaten aan prosecco en carpaccio. Wat een leven!!! Wat lol over en weer op skype en toen zijn we naar het steakhouse geweest. Om half 1 vannacht lag ik weer heerlijk in mijn bedje!

Oke ik loop flink achter met al mijn verhalen dus bedacht om het zo aan te pakken: gewoon maar in chronologische volgorde vanaf het moment van mijn laatste verhaal. Moet er toch een beetje structuur in houden, leek me!! So me hahaha.... Dus daar komt ie... Nu dus bovenaan beginnen bij het verhaal van 16/08 tm 22.08, maar dat heb je nu dus vast al eerst gelezen!! Ach ja, fuck mijn structuur hahaha x

Reacties

Reacties

Sabine

Volgende x live skype vanaf t hockeyveld. Wat 'n wereld he. Ze kunnen je zelfs meenemen naar PSV als ze willen! En ik zou die mannen inpakken en meenemen ;-)!

Mara

Hey Sis, ja gister gezien op skype blijft leuk en uh zou je niet op tijd naar bed gaan!! Dus vanmiddag een live- skype vanaf het hockey-veld lachuh, ik hoor de uitslag wel :) ... Gister bij ons hetzelfde weer als bij jou nu, bewolkt en tropisch warm. Nu hier bewolkt en ik schat een graad of 20. Fijn weekend xjes Mara

mama

Het weer werkt inderdaad niet zo mee, maar dat zal de pret niet drukken. Ik zal ze aanmoedigen voor TWEE dan is het net of je er toch bij bent.
Kusjes xxxx

Bee

Zal toch echt mijn koptelefoon gaan aansluiten!!!!!!!!!!!!
Hoe laat ben je dan meestal 'On-skype'??!!

Tee

Sluit aan, sluit aan :-)
Geen peil op te trekken! Wellicht komend weekend een skype date zetten, ff sms sturen is het handigst!

Tee

By the way... kun je ook meteen een live rondleiding krijgen in mijn 150m2 stulpje hahaha
QQQ

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!