tanneke.reismee.nl

Hoog ge-eerd bezoek

Ik zit net even eerst mijn laatste stukje na te lezen om te kijken waar ik was gebleven... Nou, valt tegen... ik loop big time achter, dus maar even snel in de pen klimmen. Ik was gebleven bij de mooie paasmiddag. Haha... mooie, ppffff!! We hadden van Al Masaood hier toch wel een halve paasdag als vrije dag gekregen.. het kon eraf! Dus Pat en ik inderdaad naar het strand! Ik was er helemaal klaar voor; boekje, tijdschriftje, zonnebrand, badlaken, gesneden meloen, koker chips en colaatjes light! Wij eerst even bij Paul's zitten lunchen, heerlijk in de zon! En toen naar het strand er tegenover. We lagen nog niet of het werd al wat bewolkter... Neeeeee, nie weer!! En jawel hoor... nog meer wolken en steeds meer wind. Koud was het niet, maar van een live scrub op het strand door opwaaiend zand werden we niet vrolijk, dus uiteindelijk na 10minuten toch maar weer onze spullen gepakt en gegaan. Naar het hotel en toen hebben we daar nog even bij het zwembad gelegen.. ikke 50 baantjes getrokken. Nee don't worry, het was maar een 10meter bad dus tis nie echt een prestatie geweest. En toen in de avond lekker thuis voor de buis gezeten.

Maandagavond is mijn collega Marcel aangekomen en helaas moest de beste man mij even bellen om te zeggen dat ie geland was... om 23uur in de avond... grrrrr! Ik dus weer wakker, en ik sliep net. Moeilijk in slaap gekomen en slecht geslapen, maar goed! Op de dinsdag ben ik na het werk met Marcel en Patrick even wat gaan eten en op tijd naar huis. Op woensdag weer een drukke dag gehad. In de loop van de ochtend naar Abu Dhabi gegaan en daar op site was ook weer een nieuwe collega gekomen, Frans!!! Das onze Mr. Hertel zeg maar. Die heeft zoveel ervaring en kun je overal naartoe sturen. Was goed om hem te zien en heb in de middag ff een rondje met hem door de accommodatie gelopen. In de avond even met hem in het hotel wat gegeten en weer terug naar Dubai getuft. En toen was het weer bijna weekend!! Beetje druk dus... Op donderdagavond daarom maar even in mijn up op pad... Naar de Dubai Mall omdat mijn fototoestel (nieuw) niet meer werkte.. die had tijdens de zandstorm op het strand iets te veel zand tot zich genomen. Was ook wel lekker om geen alcohol te drinken, wilde ook nog wat aan de vrijdag hebben!! Die vrijdagochtend was het wederom redelijk bewolkt weer... Oh nee, nie weer!! Damn zeg. Das al de derde week op rij. Tegen 11uur samen met Patrick richting Abu Dhabi gereden naar de villa om Theo op te halen! We zouden daar naar het strand gaan, de Red Bull Airrace was er die dag en dat zou wel spectaculair zijn. Bij aankomst in de villa's zaten er 2 schotten zwaar bezopen buiten op de trap bij de voordeur van Villa 2. Echt heel erg, triest volk. Wij lekker naar het strand, het viel mee met de bewolking en de temperatuur was perfect, graadje of 28! Ik sliep in ieder geval zo... hahaha! Leuk zo'n luchtrace met van die snelle vliegtuigjes ;-)

Affijn, toch nog wel wat heats gezien en tegen 17uur weer terug naar de villa om te douchen en vervolgens naar het Shangri La te gaan.... Onze baas Ton was die dag met onze commercieel directeur in Abu Dhabi en die wilde met de hele Nederlandse ploeg uiteten. Bij de villa zaten er ditmaal 5 dronken schotten op de stoep waarvan ik door 2 ongewenst werd betast... Nou ja, beetje overdreven misschien maar blij was ik er absoluut niet mee! Verder zat er nog een Fillipijnse schone bij (betaald per uur uiteraard). Vervolgens na een gezamenlijke douche (geintje, ff checken of je nog nie bent afgehaakt) naar het Shangri La.... Echt zo'n ongelooflijke luxe. Frans heeft het er nu nog over!! Wederom, net als een paar weken geleden, 2 gangen sushi en oesters genomen en toen nog een licht hoofdgerecht. Vervolgens met Frans gefocussed op de chocolade fontein (3 stuks zelfs.. witte, melk en pure chocolade)... marsh mellows en aardbeien zijn er heel wat ingegaan!!! Mmmmm we gingen helemaal los hahaha!!

Voordat we goed en wel thuis waren in Dubai was het inmiddels al weer tegen half 1. Bekaf!!! En ik was wel een beetje gemeen want Marcel wilde later beginnen op kantoor, maar ik zei dat we gewoon om 7.15uur vertrokken. Zelf een beetje spijt van maar goed..... De zaterdag hadden Marcel, Ton en Arie een bespreking met Al Masaood en toen die klaar was, wilde de heren tegen half 3 Dubai in!!! Dus Peter en ik mee op pad naar de Dubai Mall en daar lekker zitten lunchen bij de Italiaan, Urbano met geweldig uitzicht op de Burj Dubai (820meter hoog)!! Daarna ben ik snel even wat boodschappen gaan doen en vervolgens tegen 19uur weer aangesloten bij het gezelschap, net als 2 Hertel ex-collega's die hier ook werkzaam zijn. Ze zaten inmiddels in Madinat bij een van de hotels daar!! Weer heerlijk gegeten en ik was blij toen het 22uur was en de heren naar het vliegveld moesten en ik terugkon naar mijn hotel.... Bekaf van al die bezoeken..... En daarbij wilde Ton me ook nog meer in Abu Dhabi hebben!! Dus ik heb toegezegd er 2 dagen in de week naartoe te gaan en dan die nacht in Abu te blijven pitten in het hotel!!! Zag het nie zo zitten, maar goed!!! Het loopt daar gewoon niet lekker, dus dan doen we dat er ook maar bij. Zal blij zijn als het 14 mei is hoor... ik kan hier echt aan de gang blijven....

Dat was het weekend dus weer, ik geloof dat ik zondag totaal gebroken mijn bed 's avonds ben in gedoken, maar dat weet ik zo niet meer precies!!! Op maandagochtend ben ik vervolgens naar Abu Dhabi vertrokken voor mijn 2 dagen site aldaar... Helaas zat het hotel vol dus zou ik 2 dagen op en neer moeten gaan rijden. Aan het einde van de dag dan toch nog maar even mee met Frans en bij de receptie navraag gedaan... Gelukkig, er was nog een kamer. Ik had wat schone kleren en een toilettas in mijn auto gelegd dus dat kwam goed uit... Oké die toilettas klopte wel op de deur... de auto wordt overdag in de zon ik weet nie hoeveel graden, dus die nivea dagcrème liep zowat mijn tas uit..... Gedoucht, gegeten en naar bed!! Om 22uur vielen de ogen dicht... gelukkig maar want om 6uur ging de wekker weer.

Wederom een dag flink gebikkeld op site en wederom hoog bezoek!! 2 van onze directeuren waren in het land en zouden die dag site bezoeken. Mark en Peter (weer een Peter) ontvangen en beetje rondgeleid... In de middag gingen ze naar een ander project. Ik kende Mark helemaal niet zo goed, dus was wel leuk om ze zo eens even mee te maken. En gaaf om te zien dat we een directeur hebben die weet waar die over praat. Einde van mijn dag... om 19uur... ppfff.. belde ik Peter (die andere, mijn baas) en die zei met Mark en Peter in het hotel te zitten in Dubai... Daar ben ik uiteindelijk tegen 20uur nog bij aangesloten en hebben heerlijk gegeten en een flesje Prosecco genuttigd bij de Italiaan. Was uiteindelijk pas om 23uur thuis, dus was wederom een pittige dag. Dat was dus de dinsdag. Het is inmiddels woensdagavond en heb net ff puin geruimd en gestreken want het volgende bezoek staat weer bijna voor de deur... Mam en Anneke!! Die komen morgenavond aan... Jihooeeeeeeee.... Dus dacht, even snel bijwerken anders weet ik helemaal nie meer wat ik allemaal heb gedaan..... Veel foto's heb ik nie gemaakt, maar dat zal komende week wel weer anders worden... Ik heb vrijdag en zaterdag vrij en zondagmiddag gaan we high-tea-en in de Burj Al Arab. Maandag en dinsdag ga ik wederom naar Abu Dhabi maar volgens mij redden de dames zich ook perfect zonder mij!!!

Dus, ik ben weer bij (op die gave week met Sabine na dan, maar die zit nog in mijn hoofd en volgt volgende week ofzo nog wel) en ga er een eind aan breien... Het was vooral veel werk en weinig lol volgens mij.. maar goed! Die weken hebben we er ook tussenzitten....

Tot gauw en dikke kus van mij

XX Tanja

PS.. nog maar 3 weekjes en die zijn om voor je het weet... Ook blij om, nie normaal... x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!