tanneke.reismee.nl

Live geschreven ;-)

Hoihoi..

Jullie hebben volgens mij nog heel wat schrijven van me tegoed!!! En ik loop steeds meer achter verdorie. Gelukkig heb ik afgelopen weekend weer niet al te veel meegemaakt, dus dat zal me nietzo veel tijd kostenen dan kan ik misschien ook nog even verder met de gezellige gebeurtenissen van midden maart!!! Maar daar hebben jullie in ieder geval ook al wat foto's van gezien!!! Nu maar even wat proberen bij te schrijven!! Ik moet wel bekennen dat ik nu tijdens een werkdag zit te typen! Het is 1ste paasdag en terwijl jullie allemaal eieren aan het zoeken zijn, gaat het hier gewoon door.... De directeur heeft ons hier een halve vrije dag gegeven vandaag, zondag!! Toe maar, dat het eraf kan... ppfff hahaha!! Dus over een uurtje (tis dan 12uur) peer ik eruit. En ik vond dat dit dus wel even mocht nu.

Afgelopen week was een drukke en zeer enerverende week... Ik ben echt lekker aan het werk geweest op kantoor in Dubai, veel weggewerkt en gedaan, maar ook een dag naar site geweest in Abu Dhabi! Daar loopt het allerminst goed... zeg maar gerust een zooitje. Ik probeer dan met al mijn energie de heren te pushen... In een halve dag een man of 8 gesproken en op een enkeling gewoon goed boos geworden. Verder nog even met de klant gesproken. Zo'n dag hakt er vaak wel in... de supervisors zijn vaak behoorlijk negatief en als ze dan ook nog nie vooruit te branden zijn dan is dat soms vermoeiend! Maar goed... Aan het einde van de dag met Hertel collega Jan die 2 weken hier was even wat gegeten. Ik had hem overdag nog niet gesproken en moest hem nog even bijpraten! Ik had namelijk veelvuldig met Nederland aan de telefoon gezeten... Een van de betere supervisors wilde ermee stoppen en dan zou die volgende week naar huis vliegen... Als die weg gaat hebben we echt een probleem!! Na veel gepraat (een van mijn betere, ahum, eigenschappen.. hahaha) is het Jan en mij uiteindelijk wel gelukt.. Tenminste, zijn ticket staat nu op 14mei.... Ton, mijn baas uit Nederland, komt komende week dus die mag het verder gaan proberen!! Affijn... was vermoeiend deze week... Maar ik had wel zin om er ff uit te gaan op donderdagavond met Pat, dus na het werk heel even mijn bed in gedoken om te relaxen en tegen half 9 op pad. We gingen naar Rock Bottom Cafe. Ik wist nie goed wat ik me erbij voor moest stellen, maar als ik uit moest gaan van hetgeen er was verteld dan was het een foute tent met dito band en Fillipijnse dames van lichte zeden. Nou het was alles behalve dat... Kei gezellige tent, heerlijk gegeten en gewoon Europees volk. Oke wel wat sleezy engelse dames, maar daar raak je hier aan gewend. En heerlijk om eens wat live muziek te horen. Prima avondje zou ik zo zeggen! Ware het niet dat ik bij het eten een gratis fles witte wijn kreeg (hoe stom kun je zijn). Nog even voorgeproefd en ik hoor me nog tegen Pat zeggen:'hm smaakt naar azijn, maar dat trekt straks wel bij;-)' ... Op een bodem na die fles genuttigd en nog een paar B-52's (cointreau, baileys in een reageerbuisje)... Dus dat alles was goed voor een vrijdag katerochtend in bed.... Damn wat was ik nog misselijk!! Hahaha. Tussendoor ff gecheckt of het lijf het al aankon om eruit te gaan, maar nee hoor!! Dus toen in bed maar een filmpje liggen kijken! Heel mijn vrijdagplan - vroeg opstaan en naar Rotana Beachclub in Ras al Chaiman - naar de maan... Maar gelukkig werkte het weer mee.. het was hartstikke bewolkt gelukkig... Tegen uur of half 2 toch maar mijn bed uitgekomen. Jan en Pat waren inmiddels op weg naar het terras - Madinat Jumeirah, dus daar ben ik ook maar naartoe gegaan... Aan de cola light en een vette burger erin gegooid. Dat wil wel helpen!! Maar ik was toch redelijk verrot, dus ik heb er eigenlijk maar een beetje bijgezeten en was nie echt in staat actief deel te nemen aan de conversatie. Niet dat die ergens overging, maar toch!!! Tegen 18uur maar weer terug naar huis en na een tukkie op de bank toch maar besloten om van deze totale kansloze dag nog iets te maken door even snel mijn boodschappen te doen!! 's Avonds gewoon lekker voor de buis gehangen en gisteren weer naar het werk.. Eerst in de ochtend in Dubai en toen in de middag maar weer naar Abu Dhabi!! Daar was ik gisteren tegen 19uur van thuis en wederom even beetje gerelaxed en op tijd naar bed gegaan. Abu Dhabi is vaak erg vermoeiend om te doen. Tis nu bijna 12uur dus ik ga gauw naar huis en mijn bikini aantrekken. Misschien gaat dan de zon schijnen, want op dit moment ziet het er nog erg bewolkt uit!! Ach ja, dan toch ook maar op het strand liggen en wat lezen. Heerlijk ff niets doen.....

Ik knal dit nu ff op mijn site en probeer vanavond thuis de midden Maart verhalen nog even te updaten, maar ik beloof niks...

Hele fijne paasdagen daar en tot gauw!! Ik ben zo aan het aftellen... Nog 1,5week werken en dan zijn mam en Anneke hier en nog 4,5 week en dan mag ik weer naar huis. Moet ik nie doen, want daarmee vliegt de tijd natuurlijk. Komende week zal die ook weer vliegen gelukkig!! Morgenavond komt een controller uit Nederland naar Dubai om de financiën te checken tussen AMB en Hertel. Dus die vang ik dinsdag min of meer op (lees carpoolen, boodschap, eten). En op woensdag weer naar Abu Dhabi waar de dag voorbij vliegt en vanaf die dag ook weer een nieuwe Hertel collega rondloopt (ze trekken nu echt het vat met geschikte peren open.. eindelijk). En vrijdag komt mijn baas Ton en wordt verwacht dat we die avond met de hele ploeg (zo'n 13man and a little lady ;-) gaan eten in het Shangri-La... Bah wat vervelend.... Week weer voorbij... hahahah

Oke, stop nu echt... De paashaas roept... xxxx

Sjeikha T.

Reacties

Reacties

Anne

Haha witte wijn, rose...is altijd beter.
Leuk dat je moeder naar je toe komt.
Weer een zeer aangename breake...

Ik ga zo pasen vieren, lekker tennissen with the family.
Mail je binnenkort weer. Liefs Anne

Bee

Lekker! Azijn!! Je krijgt de groeten van de paashaas! Hij bewaart nog wat eitjes voor je!!!
Zet 'm op Tanja! You go girl!

mama

Nog 10 dagen.....................

Mara

Heej sis, oooww kan nie goed tegen die chateau migraine verhalen, you know why... En jaa mam is er snel en neee ik heb geen ei gevonden, ook nie gezocht trouwens... Maar wel leuke dgn gahad hoor, lees je mail maar ns xjes tot snel!!!!

Lee

Chica!!!

Mijn update komt snel, maar ik zit nu pas weer achter de PC na een busy paasweekend en ik ben zo gaar als een klontje boter ;-)

Fijn om jouw stories weer te lezen!

xx Lee

Sabine

Meteen weer bij gepraat! Hoop dat je je intussen ook al weer een beetje beter voelt. We hebben je gemist met skien!! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!