tanneke.reismee.nl

Stilte voor de storm die vakantie heet

Zo.... Ben er klaar voor! Ik zal eens een begin maken met alles van de maand Maart nog even bij te praten!! Dat gaan wat verhalen worden. Tis inmiddels 4 april terwijl ik dit schrijf, maar ik herinner me het meeste vast nog wel... was erg de moeite waard!!!

We beginnen nog met het weekend van 6 maart. Op die donderdagavond ben ik nog even wat gaan eten met Pat en Jan. We zijn gaan eten bij de Jumeirah Beach Residents (JBR of ook wel Gay-BR genoemd.. ze hebben het hier uitgevonden al zou je dat niet zeggen nav geloof misschien). JBR is een soort klein Scheveningen (http://www.jumeirahbeachhomes.com/highband/index.htm ) en het is er echt zien en gezien worden. Een boulevard met aan de ene zijde het strand (waar je heerlijk tussen Europeanen kunt gaan liggen zonnen ipv begluurd te worden door Indiers) en aan de andere zijde een lange boulevard met winkels en terrassen. Lekker bij de Mexicaan buiten op het terras gezeten, heerlijk gegeten en weer op tijd thuis!! Pat vertrok die vrijdagochtend voor zijn verlof naar huis. Dus die dag in de ochtend een beetje opgeruimd en gewassen en vervolgens naar het strand gegaan... wederom naar JBR. Broodje gehaald bij Franse broodjeszaak Paul en lekker op het strand gelegen met een goed boek. Verder beetje rustig aan gedaan... drukke week voor de boeg, omdat ik vanaf die donderdag 12 maart vrij zou zijn! Sabine zou die donderdag in de ochtend in Dubai landen om hier 5 dagen te zijn... Ik zou vervolgens mee terugvliegen naar huis en van dinsdag t/m maandag thuis zijn voor een welverdiend verlof....

Kleine Cliffhanger nu... Ik stop met schrijven!! Ben er weer heel even klaar mee en als ik dan doorschrijf gaat dat ten kostte van de humor.. maar ik zal wel vast alle foto-hoogtepunten van die 5dagen met Sabine op mijn site zetten. Kun jullie daar vast van genieten!! Want het was echt super gaaf.... Echt zoveel leuks gedaan en lekker gerelaxed, was helemaal top!! Toen was Dubai echt leuk geworden....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!