tanneke.reismee.nl

Even snel tussendoor....

Weekend zit er weer op en had vandaag een verhaal op de site willen zetten van de belevenissen van Sjeikha T en Sjeik al Pat, maar dat zit er nie in. Gisteren stront chagrijnig thuis gekomen omdat ik hier zat en carnaval daar... hahaha!! Normaal geef ik er echt nie veel om, maar vorig jaar was het hartstikke leuk geweest in Den Bosch, dus ja... beetje last van! Het gras lijkt groener aan de overkant zullen we maar zeggen... Nu is dat wel zo omdat hier geen gras ligt, maar goed... hahaha!! Wat een hoop gezever wordt dit.

Gisteren dus om 20.30 uur gaan slapen en dat heeft me nie echt goed gedaan. Echt veel en raar liggen dromen. Mijn werkdag vandaag is al weer begonnen en ik moet tegen lunch naar Abu Dhabi. Heb daar een afspraak met onze klant om als een ware Tee de Bouvrie de kleurenstalen die we hebben gekozen voor de meubels af te stemmen. Wordt een pittig gesprek, want de klant is echt heel raar en we hebben niet echt gedaan wat ze wilden (voorbeeld: ruimte met een olijf-groene vloer wilde ze rode banken in en oranje gordijnen.. ahum). Ben benieuwd wat ze van mijn plannen vinden... Maar goed die pittige afspraak dus voor de boeg en voordat ik dan weer terug ben in Dubai vanavond denk ik nie dat ik nog zin heb om een uur te gaan zitten typen. Ik zal zo nog wel even door de geplaatste foto's scrollen en ze voorzien van commentaar. Is dat in ieder geval al iets!

Oja en goed teken dat ik geen zin heb om te schrijven... ik zit inmiddels lekker in mijn leesboek! Eindelijk... pppffff... Dus daar wil ik ook het liefst zo snel mogelijk weer induiken. Affijn, moet nu dus echt even verder. Update van dit weekend in ieder geval nog te goed....

Voor degene die nog gaan carnavallen (en er zin in hebben) heel erg veel plezier... En voor Dyan... SUCCES!! HAhaha, komt echt goed. Je zult zien dat alles meevalt als je er tegenop ziet. Maar snap dat wel als het je bursdeej is...

Allaaaaaaaaaaaaafffffffffff en tot gauw...

xxxx Tee de Bouvrie!

Reacties

Reacties

Dy

Had goede hoop om de eerste te zijn maar zie dat Sabine me al voor is... Nu ja, dan maar de 2e :-)!!! Laat ze een poepie ruiken en zien dat we kunnen inrichten in de family (wat een kleurencombi's?!). We spreken elkaar!

Dikke XXX

Dy

Heb even bijgelezen, wat een doos ben ik eigenlijk... Als je niet snapt waarom, dan mail ik je dat nog wel, hihi.

XXX

zusje

Nou Tan van dat carnavallen heb ik alleen de resten gezien... confetti op straat hihi en ik zat er toch erg dichtbij. Maar inderdaad voor jou is het wel een gemis, heb ik groot nieuws voor je volgend jaar is het weeeer carnaval!!!

zusje

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX jes Mara

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!