tanneke.reismee.nl

People!

Ik had jullie beloofd om tussendoor nog een keertje te updaten.. Zijn best wel eens wat dingen die ik zie die het delen waard zijn, maar doordat mijn wekelijkse update zo verrekkes lang is, kan dat er vaak ook nog niet bij!!! Nu dan maar heel even, want voor ik het weet is het weer weekend voor mij. Ik zal meteen wat foto's van de site in Abu Dhabi erbij zetten, daar ben ik vorige week woensdag geweest.

Maar goed de mensen om me heen!! Behoorlijk wat Australiërs en Schotten. Dat zij zich hier allemaal redelijk permanent vestigen en het naar de zin hebben sta ik niet van te kijken. Telkens als je ze vraagt wat ze in hun weekend hebben gedaan is er wel weer ergens a wonderful buffet geweest met drinks included and that all for a bargain price.... Pffff... echt zo cheap. Oke, zal allemaal best lekker zijn hoor, maar het gaat vaak niet om het eten.

Begin januari is er een Australische assistent projectmanager aangenomen, Shannon!! Echt een super kerel, schopt overal ook lekker tegenaan en ik kan het erg goed met hem vinden. Nu hoorde ik vorige week dat ze op site al een bijnaam voor hem hadden.. Skippy... omdat die op site echt van het ene dek naar het andere rent! Op de foto heeft die ook nog die maffe helm op. Een echte Australiër zo... hahaha

En laatst probeerde ik een andere Australiër, Will, uit te leggen wat een buikgriep was, want stomach-flue is kennelijk geen breed erkend begrip. Weet je hoe zij dat noemen: a drive with the porcelain buss! Geweldig.....

Op kantoor zit ik toch vooral tussen de Pakistaners en Indiërs (zoek de 10 verschillen, ik zie ze niet). Best wel een onderdanig volkje en ze blijven maar 'meme' tegen me zeggen. Maar die lui hebben echt allemaal een nekwervel dat driedimensionaal beweegt. Ze maken echt een heel gek knikje als ze ja knikken. Het is eigenlijk meer nee dan ja knikken, alsof dat hoofd los op de nek ligt. Maar als je ze iets vraagt dan kun je er bij het antwoord vaak altijd vanuit gaan dat: ze zeggen ja, ze knikken nee en ze bedoelen ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Das wel lekker werken haha.

Als ik in de auto zit naar het werk, heb ik vaak de radio aan staan. Er zijn hier eigenlijk maar 2 stations (oke een ontelbaar aantal Arabische, maar die tel ik voor het gemak maar niet mee). One heeft 2 britse DJ's die het van woe t/m zondag over weekend hebben (behoorlijk frust als je maar 1 dag weekend hebt). Zij draaien vooral hiphop en R&B. Af en toe een nummer is oke, maar liever geen overkil. Nu is er nog een station Coast en in het begin was ik helemaal fan, maar inmiddels ben ik er achter dat ze daar volgens mij 3 cd's op shuffle hebben staan: greatest hits of the 80/90's, the best of Michael Jackson en the best of George Michael. Oke, je kunt het slechter treffen met die laatste!!!

Het is inmiddels weer 20.30uur en ik ga er mee stoppen. Het is sinds zondag tot op heden nog iedere dag laat geweest (19.30uur thuis) en gisterenavond heb ik na het eten (wel lekker zelf gekookt) nog gestreken, mijn administratie gedaan en nog ff cv's gelezen van kandidaten voor een wederom te vervangen collega. Slecht geslapen en mezelf beloofd het deze avond anders te doen. Dus ik sluit nu mijn laptop en zet de TV uit en ga eindelijk eens proberen om een pil van een boek te gaan lezen. Lijkt me heerlijk. Iedere avond Tyra, Oprah, Dr. Phil en The Doctors op TV is ook echt nie te pruimen....

Morgenvroeg zet ik dit weer ff op mijn site en iets later zullen de foto's weer volgen....

En jihoe... morgen is het weer woensdag!!! Gezellig mam.... Doe je toch wel goed om iedere woensdag en zondag een update te sturen.. kijk ik echt naar uit!! En dan Mara, Dy en Lee die de lege gaten tussendoor opvullen... Helemaal leuk!! Ik lees alles met veel plezier en probeer altijd nog ff snel persoonlijk te antwoorden, is toch vaak het leukste...

Dikke kus x

T.

PS als toegift nog eveneen site....

Mijn 'werkgever' hier...: http://www.amb.ae/index.php

We hebben een jointventure AMBHertel, maar is meer Hertel dan AMB wat er op die site staat.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!