tanneke.reismee.nl

Verslapen....

Ben ik weer even vlug... vond dit te grappig om niet meteen even op de site te knallen.

Gisteren was ik echt helemaal niet lekker, ik was ongesteld geworden (tot zover is het verhaal nog absoluut niet grappig) en was te laat dus het kwam met de nodige ongemakken. Vroeg (1830uur) naar huis gegaan en thuis ff wat gekookt en opgeruimd. Bij de TV vielen mijn ogen al dicht, dus snel mijn bed in gedoken en bij Oprah in slaap gevallen rond uurtje of21(verbaasd vast niemand). Nou ja, gevallen.. gecrasht! Had mijn VAE-mobiel waar ik normaal mijn wekker op zet in de woonkamer aan de oplader liggen en dus mijn Ned mobiel gezet. Hoefde niet na te denken over tijdverschil, want er stond nog een alarm in van 3.30uur (Ned tijd als ik hier om half 7 op sta).... Affijn vanmorgen wakker om 03.29uur - dacht ik gezien te hebben, dus mijn bed uit en ochtendritueel.Kom ik buiten is het nog wel erg donker en koud. Kijk ik op de klok in de auto... blijkt het pas 6uur te zijn, een uur te vroeg. Dus nu zit ik hier op kantoor al om 6.15uur... Moest er wel om lachen in de auto. Is me nog niet gebeurd hier! Genoeg te doen dus dat maakt niet uit, en tis nu nog lekker rustig...

ff de site gecheckt en meteen reactie op mijn foto.. Thanks Bee... zo'n beest met 1 bult is inderdaad een dromedaris en geen kameel - ik ben nie zo van de dieren!! Verander het meteen. Oja, en sinds afgelopen weekend heb ik een nieuw fototoestel en dat fotografeert ook aanzienlijk beter dan mijn vorige, maar thanks voor het compliment!! Dat worden komend weekend (vrijdag) mooie foto's als ik op dessert safari ga.... Jihoeeeee...

Ik ga maar eens beginnen hier, ppfff wordt een lange dag. Maar goed, kan ik vast wennen want morgenzit ik heel de dag in Abu Dhabi en dan moet ik ook al 6uur in de auto zitten wil ik daar tegen half 8 zijn....

Als jullie dit nog lezen vandaag: LEE van harte gefeliciteerd eneen hele fijne dag vandaag en een top feestje vrijdag gewenst...Veel pleziermet de family vandaag... hoorde dat smam zowieso die kant ook op kwam! Neem 2 stukjes vlaai;-)

XXX

T.

Reacties

Reacties

Mama

Lee had speciaal voor jou nog een laatste stukje vlaai bewaard!! Appel met noten. Lekkere verrassing had je haar gestuurd schat!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!