tanneke.reismee.nl

Avontuur....

Hallootjes,

Hier weer even een kort bericht van de vakantieganger!! ;-)

Wilde eigenlijk al naar huis, maar had nie veel zin en moest wat dingen op internet doen waarvoor ik geen zin had dit in het hotel te kopen. Dus zit nu (half 7 in de avond) nog op kantoor. Maar goed...das gedaan en nu heel even snel een update. Ik heb helaas geen foto's toe te voegen. Heb wel een nieuw fototoestel gekocht, maar ik heb de knop nog niet gevonden om de grootte van de foto's te verminderen. Dus die krengen zijn nie te mailen. Zoveel is het niet, ook. Snel die knop vinden voor morgen....

Morgen staat er een klein avontuur voor de deur. Misschien nie zo handig om dat nu vooraf te melden. Maar ik moet morgen naar Oman (Hatta om precies te zijn). Een rit van anderhalf uur heen, even stempelen bij de douane en anderhalf uur terug. Dit in verband met mijn residence visa... NEE, geen nood, ik blijf hier niet!!! Ik kom terug.... Haha, das 2 schokken in 1 mail.. sorry.

Die trip is vrij standaard. Een toeristenvisa loopt na 30dagen af en mijn nieuwe visa is nog niet geregeld dus dan maar even zo. Moet dus echt een super mooie rit zijn, dus ik ben benieuwd. Neem in ieder geval mijn videocamera en fototoestel mee. Dus als ik maandag kans zie zal ik mijn belevenissen even melden!!!

Vandaag is de week weer begonnen. Mijn weekend niet superveel gedaan als the usual... ppfff! Donderdag na het werk naar de Dubai Mall (http://www.thedubaimall.com/) gegaan en verwacht daar vreselijk veel geld uit te gaan geven. Mooi nie dus! Een camera en lenzenvloeistof... Was pas tegen 12-en thuis dus zeer slechte vangst. De vrijdagochtend gebruikt om mijn was te doen (2 handwassen gedaan en mijn wasmachine aangezet).. was geweldig weer dus tegen 11uur snel de deur uitgegaan. Bikini mee, de Linda, chips en een colaatje en naar Jumeirah Beach Park. (http://www.dubaicity.com/attractions/..%5CAttractions%5Cjumeira-beach-park.htm ) Was 10 keer goedkoper (4euro ipv 40 euro) dan mijn avontuur van vorige week... maar ook 10keer minder comfortabel. De changeroom was te vies voor woorden (lees: vergelijkbaar met een openbaar toilet in mexico met dito lucht) en het strand lag helemaal bezaaid met peuken! Zo vies vind ik dat... Affijn, dat genegeerd en lekker 3 uur op mijn handdoekje gelegen. 27graden en een zeebries, perfect! Tegen 3uur belde collega Jan (is overgekomen uit Ned voor maar 2 weken).. dat hij en Patrick (van mini en maxi ;-)) in Madinat Jumeirah (www.madinatjumeirah.com ) zaten op het terras. Ik daar naartoe en lekker daar wat zitten drinken. Daarna wat gegeten bij de Marrokaan (nee geen shoarma maar gewoon een echt restaurant in stijl) en toen nog ff snel naar de Supermarkt en mijn bed in!! Beetje kleur weer bijgekregen gelukkig!!

Maar goed.. brei er nu toch snel een einde aan en ga wat eten!! Ben weer snel terug met mijn Oman avontuur.. Ja mam, ik stuur morgen wel ff een sms hoor ;-)

Dikke kus van mij en een fijn weekend daar xxxx

T.In de bijlage de plattegrond van een groot deel van de VAE. Wonen en werken heb ik aan gestreept en ook waar Anne en Emile vanaf 21febr een week zitten. Das ongeveer 100km boven Dubai en de omgeving daar moet echt geweldig zijn. Ik denk dat ik probeer af te spreken een dag vrij te nemen en die kant op te gaan. Ook wel benieuwd naar. Maar zie wel hoe dat loopt. In ieder geval super vooruitzicht!
In groen de weg naar Hatta die op zondagmiddag op het programma staat. Ik ben benieuwd...
xxx

Reacties

Reacties

Bee

Maat 37! Hahahahha. Ben benieuwd......
Surprise, surpise!

Sabine

Euuuj kijk uit voor mannen met jurken he!

Auntie M

Heeee, globetrotter!

Vraagje: hoe ga je naar Oman? Per kameel, gehuld in een djellaba? Kzie het al helemaal voor me .... toch nog een beetje carnaval, ver weg van huis!
En wat vervelend dat het shoppen niet wil lukken, daar denkt menig mens toch te gemakkelijk over, vin-je niet? Hoe dan ook: niet te hard werken, veel stranddagjes met Lina's inbouwen en voorzichtig on the road to Oman!
Kissie van Auntie & Pete

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!