tanneke.reismee.nl

Even shoppen.....

Jaja... jullie boffen... weer even een hele snelle update! Gisteren (zaterdag) begon de werkdag weer. En omdat de rest van de week echt lange dagen zijn (11-12uur) probeer ik juist de donderdag en zaterdag een beetje op tijd weg te gaan. Dus na 10uurtjes werk ben ik tegen half 6 gegaan. Het blijft al langer licht hier en het was zo heerlijk buiten.. en de afslag naar mijn appartement stond zo ongelooflijk vast dat ik maar doorgereden was de stad in. Even richting die Burj Dubai. De afslag daar bleek niet vol te staan dus perfect timing. De auto geparkeerd in de Mall (ohoh) ernaast en toen terug naar buiten gelopen. Wat een toren! Nie normaal gewoon. Helaas komt dat op foto niet echt over, maar ik heb een poging gewaagd.

Toen toch nog meer even de Mall in gelopen... goh.... Tja ik moest tenslotte wat eten! Nou wauwie.... Dit is BY FAR de gaafste mall die ik hier heb gezien! Nie normaal gewoon.... Echt alle merken zijn vertegenwoordigd volgens mij. Ik heb maar een heel klein deel van de 1200 (!!!!) winkels gezien maar heb al Desigual (spaans), Pink (engels), IKKS, Tommy, Diesel, Replay en ga zo nog maar even door.. gezien.
Ongelooflijk! En nu het Dubai Shopping Festival is, is het helemaal leuk, vaak tot 70% korting. Bij IKKS 2 leuke blousjes gescoord voor nog geen 30euro per stuk (terwijl die oorspronkelijk EUR150,= waren- ik blijf een Nederlander). Ik ben hier geld aan het verdienen ;-)
Het shopping festival duurt nog t/m 15febr. Dus de ontdekking was net op tijd... Dit weekend nog maar even wat tijd aan spenderen.. Jihoeeeee.
Buiten shoppen zijn die gekke Arabieren nog veel verder gegaan in de Dubai Mall. Er staat daar midden in de Mall een 10meter hoog aquarium inclusief haaien. Erg gaaf om te zien, beetje bizar.
Verder schijnt er ook nog een schaatsbaan te zijn (van Olympisch formaat) en liep ik op een gegeven moment tegen een huizenhoge waterval aan... Super mooi allemaal, maar ik blijf erbij dat die Sjeiks hier niet helemaal goed bij hun hoofd zijn! In Amerika was altijd alles bigger and better, maar ik heb het land ontdekt dat denkt dat te gaan overtreffen!

Foto's bij dit stukje volgen later... maar dit moest ik even kwijt...

Dikke zoen,

Tanja

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!