tanneke.reismee.nl

Abu Dhabi 23-12-2008

Hoihoi…

Hier maar weer even een update uit het midden Oosten! Ik ben nu sinds zondag volle dagen (11uur) aan het werk en heb buiten dat en de weg er naartoe weinig tot niets gezien!! Damn…
Maandag zijn we na het werk uit eten geweest. Nou ja, uiteten
Wink
Een soort van shoarma tent (fuck Sonja) en daar echt super lekkere wraps gegeten en een verse juice van teen of tander!
En het kost geen drol – 3 euries!! De heren collega’s hadden hier vlakbij hun was gedropt bij de wasserette, ook goed om te weten, want kost ook nauwelijks iets…..
Gisteren in het hotel gegeten van het buffet… eet je altijd te veel!! En rare dingen, thema was arabisch dus veel gemalen schaap enzo. Nie echt mijn favoriet! En als je dan ziet wat je ervoor betaald… Ach ja, het is hier eigenlijk net als varen: klagen over eten en de kosten hahahaha

Verder even leuke dingen… de kerstplanning: Ik ga donderdag met Theo en zijn moeder en mijn baas Raf naar Dubai. We gaan een high tea doen in de Burj Al Arab, het enige 7sterren hotel ter wereld. Kost een gebakje alleen al 10euro, maar dit moeten we natuurlijk even meemaken! http://www.burj-al-arab.com/ Ik had van Paul (thanksss) een presentatie gekregen en die is echt de moeite om even te bekijken (of nie, als je nie kan aanzien waar ik zit met de kerst).
De high tea is beneden, maar ik ga proberen om ook boven te komen! Hebben ze ook een restaurant en worden vast mooie foto’s. High tea is om 2uur dus we zullen ergens in de morgen richting Dubai vertrekken! Uurtje rijden en dan nog behoorlijk wat dingen die ik wil zien en fotograferen en filmen. Ik heb wat in te halen. Maar jaloers hoef je nie te zijn, want de werkdagen zijn echt heel zwaar.. dus gun me een pleziertje.
Maar dat wordt dus eerste kerstdag! De 2de weet ik nog nie… maar ik verwacht dat dat aan het zwembad wordt of weer een dagje Dubai! Ligt een beetje aan 1ste kerstdag. Als ik bekaf ben, blijf ik toch lekker hier… Dan rijd ik 1 of 2 januari weer die kant op. Moet vanaf zaterdag namelijk nog zo’n week werken! Scheelt wel dat het nu een beetje begint te wennen, maar toch!

Met oud en nieuw ga ik denk ik inderdaad naar Shakira! De moeder van Theo is dan inmiddels weer naar huis en of Raf zin heeft, weet ik nog nie… maar zou wel gaaf zijn!! Vrees dat de puf dan wel ver te zoeken is, maar de 1ste kan ik weer uitslapen….

Nou, ik heb gewoon echt nie genoeg te melden om jullie iedere dag een mail ala Auntie en Pete in New Zealand te mailen. Misschien maar beter ook….
Als afsluiter toch nog even over het werk…. Een van mijn ploegbaasjes Auri is een grappig Fillipijns mannetje en die zegt telkens per ongeluk yes sir yes sir… uhhh yes meme, yes meme tegen me!! Schiet ik telkens van in de lach.. is nie gewend dat er vrouwen werken daar.. Goh!!
Verder wordt ik elke dag weer aangestaard door alle 200 werkers die op het platform bezig zijn… voelt af en toe wel bedreigend, maar goed! Nie veel van aantrekken zullen we maar zeggen.

Ik heb wat foto’s toegevoegd:
Eentje van de weg naar mijn werk iedere ochtend! Stelt nie veel voor… alleen maar zand, kranen en hier en daar een gebouw! Eentje van het platform waar we aan bouwen. Zijaanzicht – met een paar indiers die er lopen!

Tis nu 21uur, lig lekker in mijn bedje met mijn ipod aan. Deze mail en paar foto’s gaan morgen weg. Ik ga nu lekker een boekje lezen en op tijd slapen. Nog 1 ochtend de wekker zo vroeg (6uur) en dan 2 dagen “uitslapen”.

De eerstvolgende mail wordt denk ik pas na 1ste kerstdag, maar ik beloof dan wat gave foto’s….

Dikke XXX

T.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!