tanneke.reismee.nl

Under construction

Blijf kijken - ik kom snel met een update

Reacties

Reacties

Dave

Waar blijft de Update dan. Ik be nieuwsgierig hoe het daar gaat. Fut is geen excuus, je werkt lang genoeg per dag dus die het maar onder werktijd in je pauze of zo.

Sabine

Helemaal mee eens!

Myrna

Wat een belevenis zeg!!!
Helemaal top!!
Heel veen plezier daar en werk ze...
Ga het in de gate houden want ben wel heel nieuwsgierig naar wat je daar allemaal beleefd!!!
Groetjes Myrna en niet te bruin hoor!!!

bee

helemaal leuk!

Mama

Ik kan me best voorstellen dat je na zo'n werkdagen geen zin meer hebt om achter de computer te kruipen hoor!
Doe maar lekker rustig......xxxxxx

Trijsje

Ha Tanja, Ik wist het al van Sabine, jammer dat ik niet op je afscheid kon zijn. Ik lees met veel plezier je verhaaltjes en moet er hard om lachen. Ik geloof wel dat het hard werken is en dat 6 dagen per week. Ze zullen daar ook zeker geen carnaval vieren wel?
Ik ga je zeker volgen en wens je een leuke tijd. Liefs Trijsje

Lee

Nondepie, jij gaat idd gewoon de carnaval missen :-(

Ach, ga daar de zaak dan maar even a/h schijten brengen, zoals alleen jij dat kan, haha! We mailen!

XX Lee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!