tanneke.reismee.nl

Vertrek naar Maleisie

Na mijn avontuur naar Dubai/Abu Dhabi b eind 2008/begin 2009 voor Hertel (zoals hiervoor te lezen is) heb ik inmiddels al weer een paar weken geleden toegezegd als Projectmanager naar Maleisie te gaan voor de bouw van een 70 persoons accommodatie voor een gaswinning-platform (hierover later meer). Mijn vorige project in Vlissingen is inmiddels zo goed als klaar en uiteindelijk ben ik op zondag 7 augustus voor de eerste keer vertrokken. Vliegen naar Singapore en dan met de taxi in ca 2 uur (inclusief traffic jams) naar Johor Bharu (meest zuidelijke plaats in Maleisië). Even wat details:

Tijdsverschil: 6 uur later in Maleisië

Werkschema Vertrek Amsterdam Aankomst Amsterdam

7 augustus 21.00u 23 augustus 07.00u

30 augustus 21.00u 04 oktober 07.00u

23 oktober 21.00u 19 november 07.00u

27 november 21.00u 23 december 07.00u

Bijgevoegd een aantal fotos die ik had gekregen van collega's voor mijn vertrek! Als het me niet lukt deze nu toe te voegen dan krijg je die later van me :-)

Greetzzz..

Tee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!